petek, 30. julij 2010

ustvarjalnost

sem naredila nekaj, kar sem se lotila že doooolgo nazaj. s strani peperminta sem kopirala in naredila svoje fabric-tapes. tako so luštkani. in najlepše izpadejo izrezani srčki, ki mi zadnje čase sploh skačejo po glavi... zdaj moram samo preveriti kdo ima kdaj rojstni dan. jap, septembra jih je veliko. eden pa že zelo kmalu. in kaj naj kupim? zadnjič se mi je zgodilo, da sem čisto pozabila na rojstni dan kolegice in je bila pomoje žalostna. in je potem tako naokrog povedala oziroma me spomnila da je imela rojstni dan, ker je rekla, da je v službi pripravila malico. oh, kako sem imela slabo vest. pa sem potem takoj naredila čestitko, kar v službi, iz materiala ki ga imamo, you know, raznobarvni listi, luknjač, nekaj kartona, lepilo.... in potem napiše da je prejela čestitko iz mojega kraja, samo da se nobeden ni podpisal. joooj, when things go wrong they really go wrong... zdaj sem naredila tako, da sem si v opomnik dala vse rojstne dneve. in kaj kupiš nekomu ki ti je všeč, pa nočeš da je preveč očitno? nekaj kar rabi, ali nekaj kar ne rabi? enivej, tekstilni selotejpki so super. imela sem samo problem, ker zgleda da peki papir ni bil prave sorte in se mi je potem vse skupaj odlepilo. tako da sem uporabila paus papir, ki pa se malo težje odlepi. a nič zato, pripravite se na super kul zavita darilčka, če le ne pozabim na rojstne dneve.
 

Ni komentarjev:

Objavite komentar