ponedeljek, 26. julij 2010

najbrž*

sej vem, ljudje ne znajo brati misli in predvsem ne vejo vedno kdaj točno v bistvu rečeš ja, ko pa se sliši ne... tako da ne morem biti jezna na nikogar, če pa sem rekla da grem rajš sama, ker ne maram ljudi zraven ker nikoli ne vem ali jih zadeva enako močno zanima in navdušuje... in potem sem pripravljena menjati svoj plan, za njega. on pa ne reagira. ker ima najbrž že svoje palne. ker sem tako jasno povedala da nočem da gre zraven. no, sej nisem rekla nočem, samo najbrž je tako zvenelo. in najbrž ni razumel da naj vpraša če gre vseeno lahko zraven. in potem se jezim nase, ker ne odgovori na moj drugi predlog a si najbrž misli da sm zmešana in nekonsistentna, da ne znam plana izvesti do konca. ampak, saj ga... in me zanima koliko časa bo minilo do naslednjič ko se bo javil. najbrž ravno prav zanj. in najbrž malo preveč za mene...

* nàjbrž tudi nájbrž prisl. (ȁ; ȃ)
1. izraža precejšnjo verjetnost
2. v medmetni rabi izraža (zadržano) pritrjevanje

Ni komentarjev:

Objavite komentar