četrtek, 8. julij 2010

čokolada s poprom

dejstvo je, da ko reče da bo poklical, pomeni, da nima namena klicati.
dejstvo je, da sem včeraj odnesla v njegov nabiralnik čokolado s poprom (za katero ve da sem jo prinelsa) in sem jo lepo ovila z modrim trakcem in opremila z modrim listkom, na katerem je pisalo "samo še to je ostalo od mene za tebe". kaj sem mislila? uf, preveč. mislila sem povedat da mu samo to še lahko dam. da dajem sebe ves čas. pa noče. tko da dam lahko samo še čokolado in nič več. in da je to neke vrste konec zame. a potem si mislim kako bo to razumel, da najbrž je bilo še kaj zraven. in bom lagala, da sta bili morda dve čokoladi in da je samo še ta ostala... i don't know... po malem zlobno upam da se bo v nabiralniku stopila in razmalzala okrog po vsej pošti. kako bi bilo to zabavno! a nič ne de na vse to. grem na morje. spet. uživat po svoje.

in po nekajminutem klepetanju zaključi z "lepo te je blo videt" in odgovorim "mhm" v tonu kok-ti-ne-verjamem. in sledijo mesidzi.
- namig: mogoce je fajn veckrat na mesec postni nabiralnik odpret (enkrat prej je pojasnil, da to pocne parkrat na mesec)
- sej je se prostor odkar imam nalepko da reklam in ostale nezaz. poste ne sprejemam
- ups, nezazeljena posta... nisem vidla nalepke
- kot razumem si bla cist freh in potisnila nekaj v moj kaselc
- freh. nekaj. kaslc. ja, tko je blo.
- kaj ?! a drugac kot v kaslc se mi ne more ali noce izrocit
- prej ne more kot noce - ampak nic od tega... v trenutnem zagonu na poti v Lj sem to pobrala in napisala 9 besed ki zdaj studiram se lahko narobe razume, joj, joj, in oddala
- ce si napisala nekaj besed je bil pomen tak kot si hotla
- zapletava tole. s tem kar sem napisala sem nekaj hotla povedat, ampak sem ze zvecer mislila drugace. pa sploh ni nic takega. beri na najbolj preprost mozen nacin. (res, to je zgleda moj problem, pravzaprav lahko v dveh delih dneva zelim cisto druge stvari... racunam na to preprostost moških, da itak globjih pomenov ne razumejo)
- no, sej je se nekaj ostalo... od tebe za mene
potem se se slisiva in potem se en mesidz
- lepo panci
in potem grem na morje in sem vesela.

Ni komentarjev:

Objavite komentar