torek, 6. april 2010

potovanja

moja najboljša potovanja so bila s prijateljicami. in taka, ko se je kam šlo, brez velikih pričakovanj, no, samo z malim (relativno) seznamčkom krajev, ali bolje, muzejev in galerij, ki so za pogledat. in danes se pogovarjamo o tem. ena bi šla konec aprila v benetke po rokavičke in v kopenhagen septembra. druga bi šla v maju v francosko provanso in konec poletja v italijansko toskano (ha ha, to sem posebej izpisala zato, ker sem sama dolgo mešala kaj je kje, tako da ko je kdo kdaj govroil o provansi sem si predstavljala rumena žitna polja s čudovitimi cipresami, ki jih maram samo v toskani, na domačih vrtovih pač ne, no in ko je kdo govoril o toksani sem imela pred očmi kamnite hiške in lavandina polja... torej, za just-in-case, napišem tako) ampak, kar hočem rečt je, da  jaz bi šla pa povsod od zgoraj naštetega. pa še v belgijo (razen bruslja) in malo na nizozemsko. ny pa bo zaenkrat ostala tista svetleča zvezdica, ki jo bom nekoč ujela in pobasala v žep in enkrat bom v mestu, ki nikoli ne spi. zagotovo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar