nedelja, 11. april 2010

piknik

sobota. lahko bi rekla, da je bil to neke sorte piknik na balkonu. žar je prijetno dišal. vse se je pojedlo. in bilo je dobro. in prvi piknik ob poltreh se je zaključil ob polenih. ko je padal dež. in sva se pod rumenim dežnikom sprehodila do vrat bloka. in sem bila še kar srečna.

nedeljo popoldan pa izrabim za šivanje - končno se je vzporedno z najverjetnejšim stanjem zaljubljenosti pojavila tudi kreativnost, tako da šivam in šivam in šivam. najprej preobleko za balkonski stol potem še predpasnik številka štiri. in mi dan hitro mine. odločim se še za obisk v postojni. in sprehod skozi travnik in dež naju preseneti in stojiva pod lepim hrastom (tako reče, jaz pa ne bi nikoli ugotovila da je to hrast - joj, teh dreves si nikoli nisem zapomnila). in ko neha deževati je spet jasno in toplo. še na vrtu mi natrga narcise, ki mi zdaj krasijo rdečo vazo, vaza pa krasi prostor dnevne sobe. in potem se najavita na pijačo. in prineseta sladoled, ki mi zelo zelo paše. in pokilče še nekdo in pride še on. in vsi trije hitro, prehitro grejo. in ostanem v prazni predsobi z razmetanimi copati in pomislim, da se poljuba večino stvari sploh ne spomni.

Ni komentarjev:

Objavite komentar