ponedeljek, 19. april 2010

bazen in bulerji

bom šla. danes zvečer spet v bazen. po nekaj premora. rada imam bazene. na splošno. razen pomislekov o higijeni, ampak okej. celo bolj blizu so mi kot morje. morje je pretemno. pregloboko. preježkasto. bazen pa svetel, odmerjena globina in ravna tla pod nogami. in ko plavam, plavajo tudi moje misli. in naredim pametne zaključke, ponavadi. na bazene sem se pravzaprav navadila na faksu, ko smo imeli celo športno vzgojo in je bilo obiskovanje tivolija obvezno. in potem ko ni bilo več obvezno smo še vseeno hodili v tivoli. in spomnim se, da sva s sošolko zadnje plavanje vedno končali na horsu. in se kdaj pa kdaj srečali z gručo navijačev, ki so odhajali z dvorane malo višje. in prav včeraj, v povezavi s prenosom tekme po TV, sem se spomnila teh lepih let, ko je bilo obiskovanje hokejskih in košarkarskih  tekem še kar pogosto. hokej mi je še vedno blizu. in vse kar je povezano z njim, oziroma, kar jaz povezujem z njim - na primer zelene bulerje in zelene allstarke. veliko je spominov, ki so ostali v tisti ledeni dvorani z zelenimi stoli. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar