sreda, 16. junij 2010

navodila

zabava me, ko drugi napišejo kar bi sicer znala napisati tudi sama, in se tako poda stanju v katerem sam bila: "lips twisted in a billy idol sneer, cheeks glowing". čeprav ne znam zares zavihati ustnice tako malo navzgor. a lička so se mi zelo svetila, če ne to, pa sem čutila da postajajo rdeča. zabavno je, ko je preprosto. in se nihče nič (več) ne pretvarja. ugotavljam, da mi grejo dobro stvari, ki so hm, nočem rečt predvidljive, ampak take, da imajo nek vnaprej znan scenosled, da veš kaj moraš rečt in kaj dobiš. to mi gre res dobro. ko pa se znajdem v situacijah ko odgovori, dejanja, niso v naprej znani ali pa so vpletena čustva drugih, takrat ne vem kaj bi. zmigujem z rameni. gledam v tla. rečem da ne vem. v takih primerih bi rabila navodila. da bi se znala primerno obnašati, primerno odreagirati, izreči primerne besede... tako pa se lovim. in ko mi za hip uspe ne-misliti na vse to, za kar nimam navodil, takrat zna biti res lepo. še billy bi se strinjal z mano.

Ni komentarjev:

Objavite komentar