petek, 11. junij 2010

morje

kako mi je smešno. ko že vsi govorijo o vikend izletih na morje. o morju in o morju. jaz pa sem še nekje v zimskem spanju. ne razmišljam da je pravzaprav že poletje. šele v ponedeljek sem prvič obula šlape. in šele včeraj sem sploh pobrskala iz škatel poletne majčke (ki mi jih jasno polovica ni prav - prekratke so... no ja, in mogoče malo pretesne). in današnji dan pri 30 stopinjah v mestu se mi ni zdel prav nič poleten. ob rahlem pihanju vetra se mi je zazdelo kot da je zgodnja jesen... kakor koli. upam da se mi izidejo plani za na morje. in še eni plani kasneje, avgusta, za na sever. čeprav ne vem če ve, da bi šla zraven. bom morala kaj namigniti. ker ne vem kje smo zdaj (hm, je to kaj novega). ob srečanju ga zanima če bom zvečer doma. in rečem da ja. in reče da bo poklical. in bo res? stavim, sama s sabo, da ne bo. še vedno mi v glavi odmeva nekaj kar je izjavil: da mu tega ni treba a da mu ni vseeno. sej, presneto, tudi meni tega ni treba, čeprav je luštno. enivej, kupila sem ful lepo blago, za sešiti krilo. in še eno manj lepo. ampak tako, za vajo. imam v glavi idejo, kako naj to skupaj sešijem, a izvedba me še malo bega. in kupila sem si super kul turkizno moder lak za nohte, ki mi ga je uspelo zaenkrat napacati na levo roko... a, zašla sem. hotla sem rečt, da sem bila kakšna dva tedna nazaj na morju. v kopru. bil je še kar oblačen dan. a tak, miren. in slikice so s kopra + današnji nohti, ker pašejo zraven :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar