ponedeljek, 4. januar 2010

znova

ne glede na to, da sem komaj čakala ponedeljek, da ne bi več samo nihala med televizorjem, hldilnikikom in posteljo, mi je zjutraj uspelo preslišati budilko in se kasneje zelo hitro spraviti v oblačila in odkorakati v službo. razmišljam kako hecno je in kako hitro se človek lahko navadi na poležavanje. petek. sobota. nedelja. sprašujem se, kdaj bi imela tega zadosti. kdaj se mi še lenariti ne bi več dalo. še sreča da so včeraj prišli  na obisk in sem se vsaj malo krativno udeležila priprave jedi. malo sirčka in pršuta. ki smo ga vsi rezali nekaj minut. in vsi obupalil. res je, pršut rabi svoj nož. kot jaz rabim debele nogavice za zimo. potem smo še malo igrali človek ne jezi se. in po gledanju televizije sem šla spat. v teh treh dneh sem pogledala ogromno filmov. zdaj pa štartam znova. novo leto. nov ponedeljek. novi načrti. nova vprašanja. novi dvomi. nove ideje. v bistvu pa je vse staro, ki se je uspelo pretihotapiti v novo leto...

Ni komentarjev:

Objavite komentar