sobota, 9. januar 2010

dolg dan

joj, že dolgo nisem za vikend  vstala ob osmih. in potem je zdajle ura (šele) osem, pa se mi zdi da sem ogromno naredila. najprej jutranji pobeg v trgovinico samo da kupim sveže sosedovo pecivo, mleko in nekaj zelenjave in časopis. zajtrk si hitro pripravim in absorbiram napisane kolumne. potem pa me čaka lopata pred blokom, in metla v avtu in se lotim dela. res, pomoje je bilo nabranega vsaj 20 cm snega na strehi avtočka. ubogi. sem imela namen slikati tole zimsko stanje, pa mi zadnje čase telefon malo zmrzuje - skoraj dobesedno. skoz se izklaplja. in potem sem nedosegljiva, sej ne da bi me kdo klical. prepogosto, mislim... enivej. dan nadaljujem s posparvljanjem, ki ni klasično vikend sesanje, ampak se lotim tudi pomit vse poličke in predalčke in tla in kopalnico od stropa do tal. in minejo tri ure. in se lotim kosila. in ko hočem malo zadremat me zbudi zvonec in hitra odločitev da gremo na sprehod in preveč sneži in se vrnemo nazaj. in skuham čaj. in jemo oreščke (ta mi je fajn beseda - orešček, oreščki...) in potem se poslovimo in berem pet let stare revije in ugotovim da je ogromno vsebin enakih letošnjemu izvodu... in že je večer. in sem pred računalnikom. in me nasmejijo neki komentarji. in ko si posušim lase grem zgodaj spat. lahko noč.

Ni komentarjev:

Objavite komentar