sreda, 13. januar 2010

januar

...se mi že vleče. sploh nič fajn se še ni zgodilo.sama slaba volja ljudi okrog mene. se mi zdi, da sem se nalezla tega. zato si vzamem petek frej in grem po ostankih razprodaj in morda imam kaj sreče. saj ne rabim nič konkretnega. kakšen šal, torbo, čevlje, bižu (nakit). ha, ha, zadnjič preberem da moških niso modni dodatek. tako fino se sliši. point zgodbe je bil itak neumen. ampak, kaj bi blo kul, prideš v trgovino in te vprašajo, kater modni dodatek bi pa danes? in rečeš enega moškega, srednje visokega, takega in takega... in greš na sprehod z moškim, čez mesto. in še čez park. in ob kavi ga pogleduješ, kot bi gledala novo kupljeno majico, ki komaj čakaš da jo oblečeš, že zvečer. eh, ko se bo našel pravi tudi zame, bova šla še kam drugam. sploh pa to ne bo v januarju. se mi zdi. mene zadane ljubezen ko se poletje že izteka, najpozenje septembra. sploh pa mislim da je januar mesec, ki mi je najmanj všeč.

Ni komentarjev:

Objavite komentar