sreda, 6. januar 2010

snegec

imam ga dovolj. že tretji dan gledam skozi okno kako pada trapast sneg. in ko grem ven, ni dobro za moje lase, ker ta konstantna vlaga kravžlja moje laske in sem vsa navita. in avta sploh še nisem uspela odsnežiti. in me čaka to za danes popoldan. zadnjič se mi je zgodilo, da nisem mogla odpret prtljažnika, ker je tisti gumb očitno zmrznil. notri pa imam metlo in tisto praskalico za led na steklu... tako da zdaj imam to vrženo na tla zadnjih sedežev. in upam da mi prsti ne zamrznejo pri tem ljubem opravilu. najbrž bi mi bil ves ta sneg všeč, če bi čepela v kakšni leseni, ampak topli koči. s skodelico vroče čokolade, toplimi nogavicami, prijetno muziko... ne pa ko moram peš po pločniku, ki ga ni. tko da se strinjam s pesmico Let it snow samo z delom the weather outside is frightful

Ni komentarjev:

Objavite komentar