petek, 12. november 2010

what! there is a bow in my hair?*

kako je lahko lep dan, če se začne z nasmeškom. in mi ga (lepega dneva) ne pokvari niti kritiziranje mojega izgleda. še posebej zato, ker so mi obroči za v lase res super-kjut. in me v tej točki sploh ne zanima, ali koga motijo. prav mi je, da pove da mu ni všeč, jaz pa rečem da meni je pa zelo všeč. in vem, da bi mi obroč zavidala tudi minnie miška :) in si ne morem pomagat da je to ena tistih stvari, ki jih pogledam v vsaki trgovini. včeraj me je spet premamil črn, pentljast obroč... joj, koliko samozadrževanja je potrebenga da sem ga pustila v trgovini. a nič zato, od prejšnjega vikenda imam en prav poseben obroč - tako avstralski, s sivim perjem.uporabila ga bom za novoletne zabave. sprašujem se zakaj to pri nas ni tako zelo sprejemljivo. res, v melbournu so vsa dekleta zvečer imela kaj takega v glavi. mislim da mora to biti povezano z anglijo. in konjskimi dirkami. and i like it!
* naslov je sposojen iz enega drugega bloga: http://www.leblogdebetty.com/en/

Ni komentarjev:

Objavite komentar