torek, 30. november 2010

še en mesec

saj ne vem, ali mi gre na živce, ali mi je samo smešno, ko letijo vsepovprek vprašanja kje boš pa za novo leto. prvič - ne vem. drugič - to se mi zdi še daleč. tretjič - trideset dni prej me sploh ne zanima novo leto. četrtič - še en kup stvari imam prej za opraviti in zato res ne vem kje bom. petič - še za jutri nisem zihr... in tako naprej. torej, ne me spraševati kje bom. vem sicer da bi rada bila kje na toplem, na morju mogoče ali pa saj je lahko tudi mraz če bi kdo grel moje premražene dlani... no, saj še tako, v mislih ne vem kaj bi raje, toploto ali mraz. po drugi strani pa imam že narejene novoletne voščilnice. in v glavi seznam daril za ljubke ljudi okoli mene in ta seznam je dolg kot seznam mojih najljubših pesmi... kar pomeni da je zeloooo dolg :) in kmalu bo čas za povzetke. mislim da letos po obiskanih prireditvah vodi gledališče, tako na hitro, ko sem včeraj prelistala mojo beležko. in mislim da sem kupila samo dva para čevljev. no, pa saj, leta še ni konec...

Ni komentarjev:

Objavite komentar