petek, 12. november 2010

filmček

ali z leti res izgubimo smisel za organizacijo? toliko enega prerekanja in usklajevanja, da se mi na koncu še to več ne da, kupim eno karto in sedim med neznanci. a film je okej. zanimiv preplet in zaplet in razplet. in srečanje po filmu mi je najprej odveč, a se imava kar fino. kar misli da imam ne vem kaj za povedat, a je malo pozabila da relacija služba-dom, z občasnimi izleti v mesto, pač ne ponuja preveč materiala za pogovor. in hkrati ugotovim da bi bila namesto na tistem kavču oloženem s povštri raje na svojem kavču obložena s povštri v neki drugi družbi... in ona pije tisti deci rdečega vina tako zelo počasi. v novem tednu si bom ogledala še dva filma. in všeč so mi ljudje ki ne komplicirajo - ko jim daš na razpolago datum in uro in se odločijo ali pa ne. eni pač znajo čisto po svoje vse premešati in predlagati svoje datume in ure... a jim ni jasno da je bil moj izbor že itak narejen natrpano. tako, da se bo ravno izšlo. in pri tem nimam časa preverjati ali bi mi namesto petka bolj odgovarjala sobota... kakorkoli liffe je fajn.

Ni komentarjev:

Objavite komentar