petek, 25. december 2009

želje

spet sem se jokala. včeraj. prvič zato, ker mi napiše tako lepo voščilo na list papirja. same želje o tem, kar sploh nisem povedala naglas. pa čisto zadane. saj ne vem, kaj me bolj straši, da me tako pozna ali vse napisano. in potem popoldan prejmem sms fanta s konec poletja... in tudi napiše tako lepe stvari. ampak, presneto, kaj me ne more zbrisat iz svojega imenika? uf, štirikrat preberem. štirikrat se zjokam. ne vem ali je to ta čas, božični, novoletni, ko bi morali biti s svojimi ljubimi in sem zato vsa čustvena, da me vse spravi v jok? saj bo minilo. in upam da se bo kaj od željenega tudi izpolnilo. in potem pride še en sms tistega za katerega niti ne vem kaj naj si mislim in se okrog njega obnašam trapasto. in napiše na kratko naj bo božič srečen. okej, whatever.

Ni komentarjev:

Objavite komentar