sobota, 19. december 2009

pasaža

koliko rabiš spanja, da ga je dovolj? po jutranjem prihodu bi rabila odspati vsaj še enkrat toliko kot sem. pa je toliko drugih stvari za postoriti, da ne gre. in potem sem malo tečna. ne da se mi čakati v vrsti, a moram. vsi so živčni. vsem se mudi. jaz pa s počasnimi gibi in dejanji pospravljam nakupljeno in slišim cmokanje ljudi za seboj. bi me preveč bolelo v glavi, če bi morala hiteti. in na tej hitri blagajni vse preveč piska. in nagovarja ljudi da niso pravilno odložili blaga in da bo prodajalka hitro prišla. piskanje s podvojeno močjo odmeva v moji glavi. in nekdo ni zaštekal koncepta tik-tak blagajne in je vsakega opomnil, da ima več kot 5 izdelkov... meni je šlo pa na smeh. kar živahno je v tej pasaži. in potem grem na kavo, ki mi ne paše, a jo spijem. popijem tudi veliko vode. in mi jo veselo postrežejo. in se zagledam v napis na steklu. in pomislim kako fino. in sneg še kar pada. in barve so take kot v črno-belem svetu. in pomislim na spanec, ki pride na vrsto. malo kasneje.

Ni komentarjev:

Objavite komentar