ponedeljek, 21. december 2009

krinolinija

mi je prav všeč. vse kar naredi. po poslušanju mačje godbe z neco falk in osvežitvi spomina na besedila mačka murija, skočim še v galerijo vžigalica. in krila so mi strašno všeč. skozi okno se krasno vabljivo nastavljajo. in od znoraj so še lepša. in me spet navduši moda. vse kar je povezano z njo. in pomislim kako me lahko pravzaprav posrka vase vsakdanjik, ko nisem izpostavljena takim oblačilom. kako hitro pozabim da si v resnicu upam več in da mi je v resnici všeč tudi kaj, kar ni pencil skirt ki je še sprejemljiva za v službo. spomnim se, da imam rada volumen, barve, nek globji pomen, nekaj kar raziskuje gibanje, nekaj kar je drugačno. obožujem krila AS. in sem vesela da jih postavi na ogled. in bi si izbrala rdeče-oranžno. krilo oz. krinolinijo.
 


Ni komentarjev:

Objavite komentar