ponedeljek, 2. november 2009

zmenek na slepo

Ojoj. Pa se je začelo. Sicer čisto cenim gesto prijateljice, da se je toliko potrudila in me omenila nekomu in ta nekdo se je nekako tako zorganiziral, da naj bi se midva dobila v gledališču. V prvi vrsti...

Spet iz drugega konteksta se mi prikrade besedilo "Then a friend of a friend of mine . Says I've really been on his mind . And wants to go out and check out what the feelin's about . Says we have a deep connection . Well it sure is news to me"

Torej zmenek na slepo v prvi vrsti. Sedež zraven mene je sicer ostal prazen. Ampak bolj in bolj ko razmišljam, lahko da sem se usedla na napačen sedež. Kar bi mi bilo čisto podobno. Vrsta 1, sedež 2. Nisem sicer preverila a z leve, a z desne, al se šteje od sredino ven ?!?!? Jst sem se kar usedla na prvi prosti sedež pri kraju. Na desni. Torej, možnosti sta dve ali a) ga sploh ni bilo zaradi godknows kakšnega izgovora ali b) je bil, nekje drugje v dvorani.

Niti nisem ne vem kako resno vzela te zadeve, ker trenutno moški sploh niso na vrhu seznama stvari, ki bi jih rada počela... ampak ja no, sem se vseeno trikrat preoblekla. To pa njbrž nekaj pomeni. Ko raziščem, poročam ali a) ali b).

Ni komentarjev:

Objavite komentar