četrtek, 5. november 2009

jazzile

Zadnji večer koncerta PJ. Res, Gallusova dvorana je ogromna, še posebej če sediš na drugem balkonu, vrsta 4. Pevci so majhni in jih ne vidiš dobro, a dovolj dobro da si dovolim komentirat kako so bili oblečeni. Punca v zadnji vrsti, številka devet z leve. Super. Včeš mi je bila črna roža na beli srajčki z rahlo "nafrfuljenimi" rokavčki. Dizatser pa punca v prvi vrsti, številka osem z leve. Kaj je mislila?!?!? In nikoli nisem in tudi ne bom razumela črnih 10 dneskih žab. Zakaj sploh? Za moj okus morajo biti žabe ali kožne ali pa debele (mislim 100 den) črne in drugih barv.
Torej ja, muzika jazzile. Ni moj stil.
Aplavz je bil sicer buren. Povezovalec pa je govoril z glasom uspavanega radijskega govorca. Švedi so bili okej. Severnjaški humor pač.

Istočasno pa je v CD potekala otvoritev kiparske razstave Dušana Tršarja. Torej ja, ob pavzi koncert PJ smo nekateri skočili še v galerijo. Kiparstva nikoli nisem najbolj razumela. Mi je bila pa strašno všeč čerta slika na levi. Jaz vidim v njej travnik. Mogoče pa je kaj čisto drugega.

Ni komentarjev:

Objavite komentar