ponedeljek, 6. september 2010

superman

ne vem, če sem samo jaz na vsake toliko ravno preveč romantična in pričakujem, da se zgodi kaj filmskega. če se zmeniva in ga potem ni in napiše samo "sorry, sem zaj****" mi to prav nič ne pomaga, da navaja dejstva. sem še neke sorte bila pripravljena pozabit/oprostit, če bi se drug dan pojavil s tremi ducati rož in petimi vrstami čokolade na vratih. ja, potem bi mogoče lahko pozabila. samo je šit, ko misliš da se lahko zaneseš na nekoga pa ga potem ni. a po drugi strani veš da se odzove na druga vabila brez problema. smešno je, kako nekateri skušajo rešiti svet, a pri tem pozabijo na svoje najbližje. ki jih morda tudi rabijo. saj vem, da se ni oklical za supermana. in da mi ni nikoli ničesar obljubil, samo včasih pričakuješ, da drugi tudi vejo kako se počutiš in da vejo da bi držanje za roke res pomagalo. in konec koncev, tudi superman je bil samo novinar. a rož ni bilo. in čokolade tudi ne. in odločila sem se, da bo on samo še 'past-tense'. in malo lažje bi bilo če nekoga nimaš rad.

Ni komentarjev:

Objavite komentar