torek, 30. marec 2010

nisem jaz

pač imamo o sebi neko predstavo, kakšni da smo in kako da nas vidijo drugi, in kako hočemo da nas vidijo drugi in kako nočemo da na s vidijo drugi. in ene stvari povemo na glas. ene pa zadržimo zase. ko pa klepetam z njim, pa kot da bere moje misli, tiste ki jih ne bi povedala na glas, in reče točno to in nadaljuje moje stavke in potem se smejim in mi je hkrati nerodno in se skoraj opravičujem, da sicer nisem taka... ampak on res izvabi iz mene tisto kar nisem?!?!? čeprav ne vem ali mi je to kul ali ne. tisto kar nisem pomeni, da sem bolj drzna, da si več upam, ker se mi zdi da ne bo nič narobe in da šteka. comlpicated. in imam malo slabo vest, ker sem zaradi ponujene priložnosti izrabila možnost za srečanje, čeprav to pomeni da sem se morala malo zlagati glede večernih opravkov. in sem malo manj kot eno uro imela za klepetanje. am i a bad friend? čeprav bo nekdo zato dobil lep šopek vrtnic.

Ni komentarjev:

Objavite komentar