sobota, 27. marec 2010

pomlad

pomlad danes zares prvič začutim, ko gremo na izlet. v smeri proti morju. sončni žarki se toplo spočijejo na mojih rokah, ki se v kratkih rokavih pravzaprav nastavljajo soncu. in krasne veje bežočih dreves mi polnijo zavest, da bodo kmalu češnje. tako lepe so magnolije in mogoče jablane in kar je še tega zgodnje spomladnega sadnega drevja. in oblak, ki nas spremlja pol poti je tako ogromen in bel in kot da visi nad nami, napet z nekimi navideznimi nitmi. cel čas me še dajejo vprašanja kako bi bilo lahko drugače. a pomlad je tu. in prebujanje vsega. tudi prebujanje čustev, za katera včasih mislim da jih ustvarjam zato, ker bi jih rada imela... zapleteno.
tekstilčke imam. a po večernem branju navodil za šivalni stroj ugotovim, da so navodila popolnoma nejasna, da me vračajo z zadnje strani na tri strani vmes in da nič ne razumem. po nekaj poskusih ugotovim, da sem pozabila na eno osnovno stvar pri spodnji niti. ne-morem-verjet, da sem tako pozabljiva, ali pač ker sem mislila na nekaj/nekoga drugega sem to malenkost izpuistila in je bil šiv čisto ohlapen. ojoj! in spet imam na glas muziko florence and the machine, ker mi je strašno všeč.

Ni komentarjev:

Objavite komentar