nedelja, 14. marec 2010

rdeča jabolka

rada jih imam. od takrat ko se je godilo marsikaj v barceloni. ko je rekel nekaj kar se je kasneje zgodilo. takrat je rekel tudi da ima nešto od srca do srca. in sem verjela. in včeraj me je ves ta spomin na pretekla leta v tisti dvorani navdušil. ob občasnih srečanjih z njim so moja lica še vedno postala rdeča. včeraj so me čisto prevzela vsa ta lepa besedila o ljubavi, o čakanju na starem mestu, o prolječu, o godinama izza nas, o tankih nitih, o tugi, o ludaku na kiši, o sanjah, o sječanjih, o čekanju... krasno je bilo. meni vedno kakšne pesmi predstavljajo neko določeno obdobje. neke ljubezni. ki jih povezujem s tistimi ki so me imeli radi. in poleg crvenih jabuk imam na seznamu še new radicals, kosheen, dan d, radiohead, guns'n'roses, ronana keating, deep blue something in v zadnejm času florence and the machine... to je kar se zdajle spomnim, a seznam je dolg... oh, ja.

Ni komentarjev:

Objavite komentar