sreda, 11. avgust 2010

rojstni dan

oh love you say in love there are no rules
oh love
sweetheart
you're so cruel

oh love
to stay with you i'd be a fool
sweetheart
you're so cruel

jutranje pesmi v avtu so tiste, ki znajo še cel dan odmevati v glavi. tako kot teli u2. in besedilo je tako v kontekstu večera. mislim da ne bi smel biti nihče sam za rosjtni dan. on pa je raje sam. ampak se premsili. in se vidiva. in potem pove tisto, kar nočem slišat: da ni dober zame.vse kar slišim je besedilo druge pesmi - in sicer od lilly alen its not me, its you.... aaaaarhg! res nočem tega poslušat/slišat. da sam tudi vidi da nekaj ni v redu, ker se po finem tednu in večkratnem srečanju malo odmakne, distancira, oddalji... vse to. naenkrat. kaj nej jaz. i guess it's up to me. mam feeling kot da hoče to rečt samo zato, da bi na koncu lahko rekel, da sem vedela v kaj se podajam... nekaj še govori v tem stilu da se noče navezat. a vseeno prespim v objemu tistie tri ure ki ostanejo po klepetanju. včasih mi res nič ni jasno. a darila je res vesel. in še lepo diši. in še v trst mi ni bilo treba. aaaaaaaah. včasih pravijo da globoki izdihi pomagajo. še enkrat. aaaaaaaaaaaah. we'll see.

Ni komentarjev:

Objavite komentar