sobota, 3. september 2011

nemčija

nazaj sem s potovanja. tako fajn je bilo. tudi spanja v šotoru sem se navadila, samo ponoči je malo mraz, a sta bili dve spalni vreči kar dovolj... dnevi so hitro minevali in ogledi tega in onega so me napolnili z informacijami, občutki, veseljem, zgodovino... ogled tistega oddaljenega gradu se je izplačal. in žal mi je, da se nisva zapeljala bližje areni.... tako me je vleklo tja, da bi malo postopala spodaj in pofotkala od zunaj... in naknadno izvem da je to delo meni ljubih arhitektov herzog & de meuron. res škoda. drugače pa me preseneča toplo vreme in po drugi strani razumem želje o tem, da bi le že prišla jesen in da bi zamenjali oblačila. tudi meni je všeč kvačkana lisička in imeti nekaj iz japonske bombažne niti se tudi uvršča na seznam 'oh, kako rada bi znala to naredit'. trenutno imam v planu da sešijem krilo iz knjige, ki je med časom počitnic prispela v nabiralnik... lepo je potovati in lepo je biti spet nazaj. aja, münchen ima najboljše preste, ever!

Ni komentarjev:

Objavite komentar