petek, 9. september 2011

izleti in izletki

aaa, veselim se vikenda, ki se mi kmalu zaečenja in ogleda tržnice umetnosti na taboru. veselim se tudi današnjega kosila, ker se  mi zdi, da je ljubljana najlepša, ko prihaja jesen. včerajšnji izlet me je spet spomnil, da se imam čisto fino in da nisem take sorte da bi na vsak način v nekih dobrih stvareh/ljudeh iskala slabosti. stvari pač so, kot so. take it or leave it. in je malo ne razumem, zakaj po eni strani ne razmišlja o prihodnosti z njim, a po drugi strani kupuje, sicer lepe pisane in mehke povštre in kovtre, za prihodnja srečanja pri njem. ko sem že pri izletkih, morm rečt da mi je bil nedeljski trst zelo všeč, sploh zato ker mesto dobi tako izrazite barve tik pred nevihto. in stojnice z najboljšimi pekorino sirčki bi še kdaj obisala. res je bilo krasno popoldne.

Ni komentarjev:

Objavite komentar