petek, 18. marec 2011

swing

kot da bi se ustavil čas, oziroma da bi se jaz ustavila v času ali kako naj rečem, kot da je čas preteklosti prišel sem, pa se je tukaj malo ustavil... skratka, swing oblačila in sploh cel slog mi je strašno všeč. morda zaradi rdeče šminke, velikih, rož, srčkanih čevljev in kril z visokimi pasovi. in predavanje, preden so se sproščeno razvrstili plesalci po lesenem podnu, je bilo super fajn. veliko zgodb in/iz zgodovine. in si privoščim en martini. in gledam v navite kodre in nasmehe. in sem v super družbi kjer se pretežno smejimo. lep uvodni večer lssf-ja. jaz ne plešem. najbrž bi, če bi bil ples v naprej predviden, toliko in toliko korakov sem, tja... pri swingu pa slediš plesalcu. se mi zdi pretežko. čeprav na lesenem podnu, vse zgleda tako simple, kot da točno vejo, kaj delajo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar