sreda, 2. marec 2011

snežinke

sej ne rečem, da smo imeli dovolj snega. a se mi tudi zdi, da bi pomladno vreme veliko bolje vplivalo name. in danes spet padajo snežinke, tako počasi. majcene. in plešejo v zraku. tako je okej. samo da ne bo spet vse zamedlo. in se grem spet malo potepat po mestu. popoldan. z okvirnim planom ogleda filma kraljev govor. in ne morem kaj da ne govorim, da v filmu igra mister darsi... colin firth. a zaradi poučnosti prejšnjega tedna ne bom imela nekih zaresnih planov, ker se potem zgleda stvari ne izidejo. i'll just go. med drugim sem ugotovila tudi, da definitivno ne znam pripovedovati pravljic, ali pa je bil moj poslušalec preveč netipičen. za vsako štorijo je hotel pojasnila... moja zgodba se je začela, da sta dva zajčka, eden večji (meter osebdeset) in siv in eden manjši (meter petinsedemdeset) in bel hodila po zelenih gričih... in tu se je se končalo. prekinil me je moj poslušalec, da zakaj sta zajčka tako velika, če sta mutirala ali bila izpostavljena radioaktivnim žarkom, pa take... and the story was over. mi je pa ves čas hodila po mislih pesem od ingrid tam nekje pri 0:25-0:35 (maybe i wanna do what bunnies do with you if you know what i mean).

Ni komentarjev:

Objavite komentar