četrtek, 10. marec 2011

busy bee

ne-ver-je-tno. tok enih stvari, v službi seveda, da potem nimam nobene volje kaj napisat in sploh še doma prižigat kompjuter. pust in osmi marec sta  mimo. ne enemu ne drugemu nikoli nisem posvečala pretirane pozornosti. a dobila in pojedla sem tri mastne flancate. in dobila sem tri tulipane. pa en služben nagelj, ki sem kar vesela, da ga je naslednji dan že čisto pobralo. v nasprotju z mojo mamo, ki pa neznansko velik pomen polaga ravno osmemu marcu in me je seveda poklicala, če je poštar kaj pozabil. še dobro da sem res naredila eno čestitkico s tulipančki in jo lepo zapakirala v modro kuvertico, z lepimi željami... in težko dojemam da je že četrtek. in se veselim nedelje, če nama bo zares uspelo oditi na kakšen izletek. v soboto pa se odpravim na sejem dom.

Ni komentarjev:

Objavite komentar