sobota, 26. marec 2011

anglija

res sem uživala. tale london mi je zmeraj všeč. tudi če sem imela  (pre)malo časa. in sem bila zvečer zmatrana in sem komaj čakala mehko penasto posteljo. ko ena kraljična sem se počutila pod tisto odejo. no, ogledala sem si tisto kar sem imela v planu. in sem bila prvič v šestem nadstropju tiste hiše, kjer je vrtoglav pogled navzdol. y me še bolj navduši. ulice me požirajo vase. sem del gneče na stopnicah. z nakupovalnimi vrečami se prerivam iz trgovine v trgovino. vse po spisku nakupim za druge. sebi privoščim en lep zelen šal, ki me kasneje strašno srbi in se izjaže da je volnen. joj, kolikokrat sem si že rekla da moram najprej prebrati nalepke z materiali, da potem ni problemov. ugotovim tudi, da tistih piškotov ne prodajajo več v tisti trgovini. enitajm bi šla v ta london. res, enitajm! in  znova me navduši angleška prijaznost. ki je pomalem nalezljiva. za kakšen dan.

Ni komentarjev:

Objavite komentar