četrtek, 6. januar 2011

kreativnost

čist sem neki kreativna. in mi je bil že pred časom zelo všeč oblaček, na strani la casita in sem se potrudila in naredila eno testno verzijo. in potem se mi je zdelo da manjakjo dežne kaplje, nad katerimi se navdušujem že odkar sem videla tole ninino pisarno. no, opravičilo samo zato, ker sem slikala sredi noči in je bad light in zato malo čudno pikslaste fotke. zdaj je vzdušje v sobi prijetnejše. vabim na obisk, da se pod roza oblakom skupaj kaj zmenimo. tudi nekdo drug je bil še kar navdušen. mislim da je bil navdušen predvsem zato, ker sem bila navdušena sama. upam da navdušenje ostane vse do vikenda ko se obeta skupno kosilo in večerja in še kaj. vsaj tako računam :)
ps: dobila lepo, lepo, veliko vrtnico (70 cm, ker sem imela ravno meter okrog vratu, sem premerila), in je prevelika za v rdečo vazo

Ni komentarjev:

Objavite komentar