nedelja, 30. januar 2011

kralji in princese

povabilo v čisto drug konec slovenije je prav prijetno in se začne z dobro belo kavo pod knjižnico. plan je sicer bil, da se v čokoladnici najprej posladkamo, a je ob nedelajh zaprta. škoda. darila ki jih dan pred tem spretno zašijem so še novoletna, a vem da imata rada čaj. in potem nas pot pelje v kraje, kjer se sneg še kar drži in imajo kralje z dolgo brado. in zgodbe o princeskah. in lepo zgledajo sneženi gradovi in še bolj je fino, ko se preselimo v notranjsot koče, kjer v grajski plašč in spodaj navadno trenerko, gospod nalaga polena. da nam je vsem toplo. po navodilih sem oblekla žabe. prvič letos (razen če nosim krilio) pa niso dosti pomagale. bilo je zelo mrzlo. ne glede na to pa zaradi družbe dan hitro mine. sedimo za mizo, ki si jo delimo še s tremi in enega poznam, pa se mi zdi da on mene ne prepozna. joj, kako načet pogovor v takih situacijah. a rečeš kar direktno, ti si pa ta in ta, jaz sem ta in ta. remember? res ne vem. aha, še nasmejim se ob neljubljanskem pisnaju. pri nas vino kuhamo. v deželi za devetimi gorami... pa ga zakuhajo ;) in ob koncu delamo plane za kontra obisk. in se mogoče res čez teden dni ustavita. bomo videli.

Ni komentarjev:

Objavite komentar