sreda, 26. januar 2011

izlet

res je kul, da se na hitro zmeniva za izlet. res najprej ni kul, ko sem vsa skoncentrirana na ovinke, ona pa naklada o ljudeh, ki jih sploh ne poznam in me niti ne zanima(jo). ampak potem je še kar okej. jasno tudi, da ima cel kup pritožb nad svojim fantom in dileme z bivšim in ne ve pravzaprav kaj bi rada in morda pravi, da bo tega izkoristila za nek namen in se ga potem znebila... joj, kar ne morem verjet da nekdo sploh lahko na tak način razmišlja. in pomislim tudi, da ne more bit vse tko bad med njima, samo je veliko lažje slabe stvari govoirt o nekom, dobrega pa povemo bolj malo. enivej, imam tiste fine wristwarmers. in to je tudi vse kar nakupim. probam eno lepo oblekco, ki mi (baje) zelo paše, a je pravzaprav ne rabim, je pa to začetek iskanja za poletje, ko se bo ena druga poročila. in jaz bom bridesmaid. in sem se že dogovorila, da bela obleka zame odpade!

Ni komentarjev:

Objavite komentar