torek, 7. december 2010

zabavica

mesec se je začel zabavno. zabava je uspela. enajst se nas je imelo fino. veliko smo klepetali. se smejali. a če dobro pomislim, se mi zdi, kot da me ni bilo zraven. poslušam kaj vse so si povedali, kdo je kaj rekel in o kom so govorili. jaz pa se prav nič ne spomnim. mogoče zato ker sem imela v mislih skrb za to, da bo vsega dovolj. in tudi martini-vodka je močna reč. a ne glede na vse. res je bilo luštno. tako rečejo. in naslednje jutro imam sladek zajtrk, od vsega kar so prinesli. in v predalu darila, ki jih odprem in zavijem nazaj. sem mogla pogledat kaj se skriva za rjavim papirjem. in je uporabno. zelo. no, zdaj pa sanjarim o ogledu okrašenega mesta saj za to še ni bilo časa. tudi petkovo vreme je bilo strašno in mogoče imam vseeno raje dež. jap, rabim mesto, da me okrašene izložbe napolnijo z občutkom, da je res december in da gre leto res h koncu.

Ni komentarjev:

Objavite komentar