četrtek, 23. december 2010

darila

saj se da, v treh urah veliko zapraviti. in sem sedemkrat odtipkala pin kodo in imela polno roko vreč. in imam zdaj kup daril za najbližje in najdražje in tudi za tiste ki niso nič od tega, pa se mi zdi da si vseeno nekaj zaslužijo. neko malo pozornost. in potem sem še veselo zavijala škatle in škatlice. in potem sem dobila še pomagača pri zavijanju, ki je vse to storil ekspresno hitro. in zdaj so darilca pod smrečico. in zavita v enak papir kot lani. in nekdo bo zopet dobil nogavičke. nekako všeč mi je to prednovoletno vzdušje, čeprav nikoli nisem doživela, da bi bilo vse na kupu: vonj smreke, darila, vonj po pečenm puranu, potici in piškotih. to bi bilo že tu mač. se mi pa spet prepeva ena luštna pesmica, ki je malo povezana s temi prazniki... i miss your kiss...

Ni komentarjev:

Objavite komentar