petek, 24. december 2010

vino

sej ne vem. a smo zdaj skregani ali kaj. odšla sem sredi večera z razlago, da protestiram ker se je preveč popilo. in so hotli odpreti še eno steklenico in ne vem ali potem so tudi jo... joj, a sem jaz tisti partybraker ki ga nihče ne mara. ampak je bil lušten večer, zares. igrali smo bingo in spet karte. in vse je bilo tako praznično. in govor o darilcu ki me čaka pod smrečico. in ko sem odšla sem še sama s sabo tehtala neke besedne dvoboje in se določila, da včasih ne moremo biti odgovorni za nekoga drugega, da pravzaprav vsak zase ve, kaj mu škodi, sploh pa pri teh letih. res me jezi to... a potem če ne nasprotujem pomeni da se stirnjam. če pa napsrotujem pa izpadem največja tečka. ni fajn tale situacija. in potem grem pozno spat. in zjutraj hitro odlepim selotejpke na darilu in pokukam v škatlo. in se nasmehnem... pomoje ne bo opazil, da sem odpirala darilo. sem naštimala selotejpke nazaj... in grem brez jutranjega poljuba. in ne vem, kako se bo odvrtel dan. ne vem niti kdo bi moral rečt komu oprosti. če sploh.

Ni komentarjev:

Objavite komentar