petek, 17. december 2010

mix dogodkov

ena taka zmeda ali pretiranost vsega, da bom zelo zblojeno zapisala: pri minus dvanajst poslušam muziko na vol. 12. v mestu me živcira iskanje parkirnega mesta. a potem me živcira tudi iskanje prostega mesta v kakšni kavarni. ki me na koncu pripelje do dvornega bara, kjer itak imajo najboljše sendviče in dobro belo kavo, a ko rečeš natakarju da rabiš še malo časa za prečitati meni, se zdi, kot da razume, naj se sploh več ne vrača... v torek sem si kupila nove čevlje, pa je bil plan pred ogledom mjuzikla samo kakšna topla kava. a potem tako nanese, da sem v gallusovi dvorani sedela z vrečkami iz chajne in terraplane... v sredo se je službena zabava obnašala zelo uradno. tako nič preveč sproščeno, nihče se ga ni napil. a meni se zdi, da znam po dveh kozarčkih že najmanj šest tujih jezikov. in nekateri okrog mene so prav tako postajali zelo zgovorni... še to, sej ne vem zakaj vedno od koga pričakujemo da si zapomni kje in kdaj bomo kje. namreč, meni se zdi, če rečem da me ne bo takrat in takrat ker imam to in to, se mi zdi nekako samoumevno da si to oseba zapomni, ne pa da pote reče, nisem vedu da te ne bo. saj, samoumevnost je precenjena. in jaz potem razumem, da sem nepomembna. tako da zdaj ne vem, ali naj sploh še kaj omenim kdaj me ni. ali pač... toliko. in še to: sneženje mi je bilo danes za spremembo všeč. in všeč mi je bilo kratko srečanje s tisto, ki dela lepe značke ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar