ponedeljek, 22. februar 2010

seznam

ja ja, spet so taki dnevi, da imam polno glavo stvari, ki jih je potrebno opraviti in pozabljam na zadeve. in si pišem barvne listke, ki si jih podtikam vsepovsod: na mizo, v blok, v manjši blokec, direktno v torbo, nastavim jih na poličko pred vrati... pa še zmeraj kaj pozabim. pride tako, da imam preveč za urediti v naprej, da moram biti na preveč mestih... ampak mi je všeč. imam feeling da sem.  in hkrati mi je ogromno reči všeč. kaj vse bi imela. kako prav zdaj vidim same lepe izdelke. stanje na računu pa se zarotniško bliža ničli. najbolj hecno pa je to, da moram biti resna, pa mi gre kar na smeh. in spet, ni ljubezensko stanje! i guess da bo pomlad. pa še misel ki mi jo napiše, da se imela že dovolj smole, se mi zdi zelo verjetna, kar pomeni, da mora biti temu enkrat konec. in čaka me plavanje, zanimiv posvet s polovico poznanih predavateljev, ki jih po svoje maram, malo gledališča, rojstnodnevna zabava, pa spet razvajanje in triurno klepetanje, planiranje za potovanje in pisanje seznama, katera oblačila gredo z mano in kaj vse bom tam kupila. oh, kako rada bi šla pri vsem tem še v kino.

Ni komentarjev:

Objavite komentar