četrtek, 21. oktober 2010

a je že zima?

saj sem oblekla malo več stvari/plasti, kot teden dni nazaj. pa me še zmeraj zebe. saj ni čudno. je pisalo 0 stopinj zjutraj. sicer me ene stvari še grejejo. predvsem ob večerih. čeprav ne vem kaj misli, ko reče, da nekaj manjka. to res ne razumem... in pomislim da maybe i am not your perfect kind, maybe i am not what you had in mind? a je še vedno fajn. in še prinese rože in mi ustvarijo lep nasmeh na obrazu. kar topim se. potem pa pride kak dan, ko še sama ne vem kaj mi je. in sem pač samo čudna. in ne znam razložit zakaj. in sem ko ena tempirana bomba, samo ena napačna beseda, pa bi eksplodirala v solzah, ne v kričanju. kr neki. še dobro da je skoraj konec tedna. in da grem danes malo po svoje. po navodila za zapeljive prigrizke. da bom kmalu lahko pripravila prednovoletno zabavo. sredi novembra. in november se mi sploh zdi da bo poln enih dogodkov, potrebnih obiskov gledališč, muzejev, razstav. v tujini. in filmskih projekcij. pa še knjig. dvakrat.

Ni komentarjev:

Objavite komentar