četrtek, 23. avgust 2012

slaščice v posodi ali no-bake lemon cheesecake

kaj narediti, ko dobiš sicer napovedane obiske, pa nimaš veliko časa in v kuhinji nimaš pečice. seveda, najlažje je narediti tako torto brez pečenja in tega sem se lotila. ker pa posledično ker nimam pečice, tudi nimam tistih ovalnih posod za testo kamor bi sestavine lahko sestavljala, imam pa cel kup kozarcev, je bila odločitev jasna - torta brez pečenja v kozarcih. pa še nobel zgleda.

skratka, rabiš samo cca 340 gr piškotov (sama sem kupila polnozrnate gran cereali) + ki jih preliješ s 75 gr stopljenega masla + dodaš 75 gr rjavega sladkorja (sama sem raje dala 3 žlice medu). piškote zdrobiš (ob pomanjkanju pripomočkov za peko, sem jih natresla v veliko posodo in s kozarcem drobila, rečejo sicer da jih vržeš v vrečo in mečeš ob pult, samo se mi je že zgodilo, da se je vreča preluknjala in potem so bili piškoti vemo kje). za peno pa sem vzela 500 gr maskarpone + sok ene in pol limone + 500 ml stepene smetne + 75 gr sladkorja (sama sem dala brez sladkorja). pri limoninem soku pa gre bolj za odločitev po okusu. ostalo mi je še nekaj jedilne barve, tako sem polovicoo te pene pobarva, drugo polovico pa ne. in tako sem razveselila obiske...



Ni komentarjev:

Objavite komentar