sobota, 18. avgust 2012

avtomobili in razprodaje

ne maram opravkov, ki vključujejo avto. menjavo gum in tehnični pregled vedno raje prepustim komu drugemu. ker pa je tako vroče in klima ni najbolje delala sem se zmenila za popravilo klime. in mislim da so me prinesli okrog. ja, saj klima zdaj fino dela, samo me prav zanima če vsem toliko zaračunajo za menjavo... vmesni čas preživim v bližnji trgovini in si privoščim super kosilo ki mu na kocu sledi  še čokoladni mousse. in malo zapravljam za malo princesko, tako da bo imela prav lepe hlače za v vrtec. sobota je prav tako namenjena razprodajam. včasih sem prav neodločna. probam eno oblekco, v kateri se dobro počutim in se mi zdi da dobro izgledam, pa je ne kupim, zdaj pa si jo zamišljam kam vse bi jo lahko nosila... oh, res sem hecna, včasih bi rabila nekoga zraven pri pomerjanju oblačil, ki bi rekel ja ali ne, pa še rečt ne bi bilo treba nič, samo prikimavanje ali odkimavanje bi zaleglo. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar