nedelja, 15. januar 2012

vikendarjenje

v soboto počasi pospravim okraske s smrečice. a smrečico še malo gledam, predem jo pospravim v klet. in zlagam darila, ki še niso dobila lastnikov. se mi velikokrat zgodi da se zavijanja daril lotim vsaj dvakrat. ker mi po dolgem gledanju zavitega, to ni več všeč in potem zavijem drugače. sicer pa sem v petek navdušena nad obiskom trgovinic in nad ponudbo oblačil, ki so mi še kar všeč. jezi me samo, da v le redki trgovini še dobim moj sushi z  mangom. zato na zalogo kupim alge nori in si delam plane za naslednjo domačo pripravo sushija. nedelja pa je precej lenobna. in končno preberem knjgo, ki sem jo kupila sredi poletja. in mi je konec preveč hiter, preveč predvidljiv in preveč pointless. sicer pa se ob branju knjige pustim razvajati ob odličnem kosilu alla j'oliver in kasnje ob vroči čokoladi s spenjenim mlekom. všeč mi je ta čas, ki ga imava zase v hiški daleč stran od mesta.

Ni komentarjev:

Objavite komentar