petek, 23. december 2011

projekt: darila

ouje. že pred časom sem se odločila, da letos nekaj darilc za moje najljubše punce naredim. je vse skupaj precej lahko. kozarec, sol, olivno olje, zdrobljena sivka. dodala sem še mleko za telo, da je vse skupaj bolj fino. to je to. recept in lepe nalepke, sem povzela po tejle strani... moram samo pripomnit da mi prvi poizkus ni uspel, ker sem dodala modro jedilno barvo, ki je potem ostala na rokah... in mi je šlo, seveda, zelo na smeh ob misli da bi to dala od sebe in bi potem punce hodile okrog z modrimi stegni ali komolci... saj je pisalo, da je barva vodotopna, a najbrž v takih količinah vode kot jo ima samo morje. pa še to, najprej sem imela izrezane tekstilne kvadratke, pa sploh ni zgledalo dobro, zato sem se na koncu odločila za tak ne vem, jaz rečem svilen papir. enivej, druga darila, za ene druge punce, pa bodo definitivno nekaj podobnega temu.


Ni komentarjev:

Objavite komentar