torek, 15. november 2011

uživam

lotila sem se početja nekaj v naprej. v reviji, ki je super fajn (sweetpaulmagazine) imajo zmerom kakšno fajn idejo. tale s cofki je sicer še iz prejšnje številke, v ta zadnji pa me navdušujejo preprosti venčki... enivej, telih cofkov sem se lotila, da z njimi okrasim in zavijem darila, namesto pentlje bodo. okej, volna mi gre malo v nos in vztrajno kiham. ampak tudi prav uživam zraven, ko volno prepletam čez prste in "cofkarim". volno sem izbrala prav primerno, iz kupa velike škatle njegove mame, pa ji nisva nič povedala. je bil lušten večer včeraj. malo tak, ko ne prilčakuješ da so stvari dejansko v neki določeni fazi in sploh je drugače, če to slišiš naglas... in ja, se vidim v tej vlogi in proti načrtovanju nove opreme v stanovanju nisem imela nikoli nič proti... misli o vsem tem me ne strašijo, besede izgovorjene na glas pa kot da me hočejo malo objet in to ne na tak prijazen način.



Ni komentarjev:

Objavite komentar