petek, 25. november 2011

fino kino

teden pri koncu, pa se zame šele začenja. vesela sem bila da mi je uspelo torkovo popoldne preživeti v družbi prav psoebne punce in njene male mie. oh, kako sva se pozabavali ob spominih na študentska leta in se spraševali kaj se je zgodilo z vsemi tistimi lokali kjer smo preživljale četrtkove večere. nekaj tistih lokalov ni več, so se spremenili v kaj drugega in nekaj jih je še, vendar z drugimi imeni. in v torek zvečer sem nekoga lepo resenetila z mini stvarmi. še dobro da poznam nino in sem tako spoznala tudi moo. tudi sredin večer je bil prav prijeten. tako zelo razvedrilen. in ne maram filmov, kjer ves point filma postavijo v trailerje. makes no sense. tudi igralka bo zame vedno carrie iz SATC. ista je. malo starejša. ampak ista. z istim kretjami, pogledi, glasom... a ne glede na to, je bilo nekaj pointov v filmu kjer sem se našla. kot da bi gledala sebe in kot da bi brala svoje misli. včeraj zvečer pa sem naredila venček. tilast. and i like it! bom pofotkala ko pridem domov. sobote pa se nadvse veselim, malo prijetnega druženja in prigrizkov...

Ni komentarjev:

Objavite komentar