nedelja, 30. oktober 2011

nazaj

sem nazaj iz mesta ki mi je všeč. malo drugače je ko greš z nekom ki je tam prvič in se moraš obnašati kot turist, da vidiš vsaj pet znamenitost. ona je tako navdušena da že dela plane za naprej. sama pa ugotavljam da je lepo iti v muzej kjer je design na enem kupu. in ugotavljam, da so mi nasploh všeč izložbe, ki so polepljene s črkami, napisi, sličicami in podobno... da je en tak čar teh steklenih površin ker so ravno prav transparentne da vidiš v notranjost kjer se ponavadi ponuja kaj dobrega... in privlačen mi je Eros na vrhu fontane sredi mesta. vsakokrat me pritegne. in kljub malo bolj deževnemu vremenu, ta ne pokvari nobenega vzdušja. in zelo rada se vozim v prvem nadstropju avtobusa, da vidim mesto skozi steklo malo drugače.

Ni komentarjev:

Objavite komentar