petek, 7. oktober 2011

dež in seng, pa to...

torej ja, končno nekako normalno vreme za oktober... dež, okej, me pa sneg preseneti. in tistim, ki se sončijo ob atlanstski obali in hodijo po mivki, pošiljam slikice bele trate, pod mojim oknom. slišim da so se včeraj v izoli še kopali v morju. in potem mi je smešno ko po drugi strani govorijo o zimski sezoni in o tem ali postaviti vlečnico ali ne... zadnej dneve se vozim okrog po kraju kjer delam. saj ne rečem, tam na severu je čist lepo, a morm rečt da pride do izraza moja mestnost in ne razumem zakaj si ljudej zidajo hiše res ne-vem-komu-za-ne-vem-kje... enivej, v torek sem dobila  dar rožico in v sredo sem kupila celo vrečo tila :) it makes me happy. 

1 komentar:

  1. Ah ,.. glih včeraj ne no ,.. jaz sem s kopra :> pa cel oktober verjetno zelo težko, da bi se kopal, ajde no mogoče da si res full full hardcore :>

    OdgovoriIzbriši