četrtek, 9. junij 2011

obiski na m

no, najprej pride s in greva h k, kamor prideta še p in b in njuna m, ki gleda m od k. mislim da edino jaz razumem tole. enivej, s pravi da se pravzaprav nista razšla in da samo ne živita skupaj, a kako je to mogoče? po drugi strani pa je pripravljena na poletje in srečanje koga novega in potem, tako je izpadlo, če se ne bo nič zgodilo, ga je pripravljena vzeti nazaj. če ne drugega, so taki tudi na pol break-upi dobri za eno revizijo samega sebe in se ji nekaj manj kilogramov prav lepo pozna. saj pravim, ne razumem teh ongoing razmerij če pa je šlo enkrat nekaj narobe. saj ne bom rekla da nisem za, ker se mi lahko vrne. ampak vseeno. zaupanje se mi zdi pomembno. ali pa dober šesti čut. potem pa skupaj s s skuhava večerjico za u. vesela sem da se me še kar drži eno tako veseje, ko ga vidim. pa malo nagajiv rata, kot da se mora malo považiti. dobro se najemo in naredimo plan za prihodnjič.

Ni komentarjev:

Objavite komentar