sreda, 22. junij 2011

domišljija in konec tedna

začetek tedna mi je prinesel smolo. dve ukradeni registrski tablici in sesut računalnik doma. me kar skrbi, čeprav vem da je malo možnosti da so zdaj neki hekerji prišli do moje bančne kartice... joj, domišljija dela svoje. še policaju sem šla razlagat v ponedeljek da zdaj bodo pa z mojimi registrskimi koga povozili. se je samo smejal in si najbrž mislil da se malo trapasta. danes sem spet imela dva, pravzaprav tri verzije kaj se dogaja, kdo ej užaljen, je kakšna zamera... a na koncu samo nima napolnjene kartice na telefonu... uf, sem si oddahnila. no, zato malo računam na pregovore ki pravijo slab začetek, dober konec in se po malem veselim piknika še za johnov rojstni dan. spet se obetajo ribice na žaru in cel kup zelenjave.

Ni komentarjev:

Objavite komentar